Opera is looking for skilled web designers

We know that the Opera Community consists of brilliant people. And most likely, your friends are brilliant, too. Now we need your help. We're looking for the best web designers available, so please help us to find them - or apply yourself!.

今回の条件には、英語などはありません。勤務地がどこだかは明記されていない。

  • 2 人募集していた東京勤務。現在も募集中は Business Development Manager だけ。締め切られて一覧の Current job openings にないのは何だったろうか。ともかく良い人が担当してくれたらなあと思う。
  • 確かテスターだったかな。'Software tester in Opera Software's Quality Assurance Department' だったと web.archive.org で少し調べて確認。決まった人、Opera 共に良かったですね。
  • いや、テスター募集はかなり前からしていたなあ。